Wednesday, November 21, 2012

Anak buah saya..:)

Assalamualaikum...
xoxo

Hai awak sume?
sihat x?
kalo sihat alhamdulillah..
kalo x sihat jgn lpe mkn ubat ea?

Harini Mar nak mntk tlg korang sikit bleh x?
Please LIKE this picture ..
just click above link and click LIKE...
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=401618526573672&set=a.400884156647109.89152.389380634464128&type=1&theater
Thank you very much for your support...<3

my older sister msuk contest nie..
cmel x anak buah mar?huhu


hai uncle n auntie
my name is Nur Qistina Azzalea binti Mohd Salehudin
LIKE my picture k.



she is my first nephew...
love her very much <3






the end..
tq 4 reading this entry..:)





Tuesday, November 20, 2012

Life at Matric

assalamualaikum...!
xoxo

Entri yg lepas mar ade cerita pasal kekonpiusan nak smbung blaja kat mane kan?
Dan mar ade bgtau yg mar smbung blaja kat Matrikulasi Negeri Sembilan kan?
Hurm...skarang tengah cuti sem sbnarnye..Sem 1 dah pun berlalu...
Sem2 start Isnin mggu dpn..(bakal terabai lg la blog nie...huhu)
pantas kan masa berlalu..?

X di nafikan khidupan kat matrik ni pack...tapi kite kena pandai sesuaikan diri dengan keadaan...dan bukan keadaan yg kena sesuai dengan kita...Alhamdulillah mar rse life kat matrik nie seronok walaupun bz..
Bz kat matrik ni pun sempat je nak on9,tgok movie,beriadah...cuma..kena pndai bhagikan masa laa...:)
macam mar yg xpndai nak bahagikan masa ni...mmg kekadang tergolek-golek la kne marah ngan lecture sbb x siapkan keje...huhu

Mar bersyukur dapat roomate yg memahami,caring,sporting, & loving .
classmate yg oke2 & gle2 belaka..
Lecture2 yg sgt baik dan bnyak mmbantu untuk menghadam segala ilmu.. :)
subjek math bg mar sangat best...second best subjek kimia....
tp subjek paling senang --->subjek Sains Computer....huhu..tp byk kena hafal n paham lebih kurang cam  subjek biologi tapi xla sekompleks biologi ...huhu...

oh ye...lpe nak inform...
kat matrik saya pelajar modul 3...S3AP6(nme kelas)
bebudak modul 3 akan blaja subjek Biologi,Kimia,Math,Sains Komputer....
Kalo Modul1 plak blaja subjek Biologi,Kimia,Math,Fizik..
Modul2--->Fizik,Kimia,Math,Sains Komputer,,,

roomate yg tersayang...huhu <3





S3AP6
classmate yg BEST!
Ok...done story mory about matrik...
maaf kalo entry nie membuang masa untuk dibaca..:(
DOAkan mar dapat result yg cemerlang dlm PSPM1(final exam sem 1)




sekian...:)